Holm og Halbys Service

Selv udstyr i verdensklasse holder kun, hvis det bliver serviceret og vedligeholdt professionelt. Derfor har vi valgt at supplere produktsortimentet med branchens største og stærkeste serviceorganisation.

Holm & Halby har i mange år gået målrettet efter at finde de bedste mærkevarer inden for laboratorieudstyr og har derfor i dag et bredt produktsortiment af udstyr i absolut verdensklasse. Vi leverer også service i verdensklasse.

Hvorfor tænke på service når du køber udstyr
Har du i forbindelse med køb af udstyr overvejet dine servicebehov? Og har du overvejet, hvad det værste, der kan ske, er, hvis du undlader at tage stilling til dine servicebehov, inden du foretager din investering?

Der er mange spørgsmål, du bør stille

  • Har du eller en dine kolleger forudsætningerne eller tiden til selv, at foretage service?
  • Er disse forudsætninger permanente, eller forsvinder de, hvis blot en medarbejder forlader din virksomhed?
  • Hvad kræver lovgivningen i forhold til det anskaffede udstyr? Og hvad anbefales i relevante standarder?
  • Har du den rette adgang til teknisk dokumentation, produktopdateringer, reservedele og teknisk support?
  • Er det økonomisk ansvarligt og i din virksomheds interesse, at du bruger din tid på at servicere?
  • Er servicepersonalet hos din nuværende leverandør specialuddannede og kan det dokumenteres?
  • Hvad betyder serviceleverandørens størrelse og mulighed for at optimere forsyningssikkerhed, reponstid og fleksibilitet for dig?
  • Og hvad nu hvis den leverandør, du vælger, viser sig ikke at kunne levere den service, du har behov for?

 

En række gode grunde til at vælge service fra Holm og Halby

  • Holm & Halby serviceafdeling har ”viljen til løsning” som en af vore kerneværdier. Det betyder kort og godt, at vi ønsker at leve op til eller overgå dine forventninger
  • Vi har flere teknikere, der servicer den samme type udstyr. Det betyder, at du ikke er afhængig af én person, der både skal på kursus og holde ferie
  • Alle teknikere er specialuddannede og certificerede af vore leverandører
  • Vi har landsdækkende service. Det betyder, at vi er tilgængelige overalt i Danmark, til gavn for dig - både hvis din virksomhed er lokal eller landsdækkende
  • Vi har 14 udekørende og serviceteknikere, hvilket gør os til landets største serviceudbyder i vores branche. I hverdagen betyder det større tilgængelighed for dig og dermed hurtigere tilkaldetid, når behovet for akut service opstår
  • Vi har et servicecenter, hvor personale er klar til at tage imod dit serviceopkald. Servicecentret varetager også den daglige administration af eksempelvis serviceaftaler. Kundecentret er således din ”one point of entry”, der sikre, at du betjenes optimalt straks
  • Al planlægning af serviceteknikernes daglige arbejde sker fra vores kundecenter. Planlægningen sker i tæt dialog med det personale, der skal udføre opgaven, så du oplever en optimal betjening og tilkaldetid, hvilket kan være alt afgørende for dig, hvis uheldet er ude og behovet for service opstår
  • Vi tilbyder en bred palette af standard serviceydelser. Og vi skræddersyr gerne løsninger, så de passer til dig. Det muliggør, at vi sammen kan finde den rigtige serviceløsning til dig
  • Når du har tegnet eksempelvis en eftersynsaftale med Holm og Halby behøver du ikke gøre mere. Vi sikrer, at eftersyn gennemføres til den aftalte termin. Vi har valgt at kontakte den respektive kontaktperson hos dig hver gang et eftersynsbesøg skal aftales. Vi tror på den personlige kontakt – så får vi både talt sammen, vi får afklaret eventuelle ændringer hos dig, og du får muligheden for at stille spørgsmål og komme med yderligere ønsker til vores service til dig
  • Vi har mange års erfaring med servicearbejde på en lang række udstyr. Den erfaring stiller vi gerne til din rådighed, så du kan få en tryggere hverdag i laboratoriet
  • Vi rådgiver dig i hverdagen, eksempelvis hvis en reparation frarådes fra en teknisk synsvinkel
  • Holm og Halby arbejder tæt sammen med sine leverandører i forbindelse med problemløsning ved mere komplekse servicesager. Det betyder, at du kan være sikker på, at en opgave er i sikre hænder hos Holm og Halby, og at vi finder den rette løsning på en problemstilling
  • Hertil har vi som et datterselskab afdd Tech koncernen søsterselskaber rundt om i Skandinavien. Tilsammen kan disse søsterselskaber mønstre op i mod 30 serviceteknikere, hvilket gør os til den vel nok mest fleksible serviceorganisation indenfor branchen

 

Find det reelle servicebehov
Vi har erfaret, at det hos den enkelte bruger - af mange gode grunde - kan være endog meget svært at vurdere, hvad det reelle behov for service er. Derfor har vi hos Holm og Halby gjort det til en mærkesag at klarlægge og dække dine servicebehov. Vi vil bidrage til en tryggere hverdag for dig i dit laboratorium. Gennem dialog tilbyder vi at hjælpe dig med at stille de rette spørgsmål og finde netop dine svar.

Hvis du ønsker en dialog om dine servicebehov, kan du kontakte os her eller du kan ringe til os på telefon 4326 9400. Du kan læse meget mere om vores serviceafdeling på vores Service hjemmeside lab-service.dk.


Holm-Halby.dk

Tlf.: 4326 9400

Vallensbækvej 35
DK-2605 Brøndby

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få info om Seminarer mv.

iso

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Copyright © 2017 | Holm & Halby A/S