Der er travlt og vi har brug for hjælp til de mange opgaver som vi heldigvis har. Med lidt dygtighed og lidt held er det lykkedes at kunne tiltrække en hel stribe af nye dygtige kolleger til de ledige stillinger:
Kundecenter:
Vi siger velkommen til Marianne Junker som startede d. 2. januar i vores Kundecenter - Marianne skal hjælpe med at administrere de mange ordrer og opgaver der ligger i vores travle kundecenter.
Du kan kontakte Marianne på mju@holm-halby.dk
Service/Kundecenter
Vi siger ligeledes velkommen til Berit Tromborg som startede d. 1. februar – Berit skal have fokus på salg af servicekontrakter og desuden hjælpe til i vores kundecenter.
Du kan kontakte Berit på btr@holm-halby.dk
Salg – LifeScience
Kim Hanson er ansat i vores salgsafdeling – i team LifeScience – hvor han skal varetage salget af løsninger fra flere af vores leverandører: Milestone, LabRobot samt, i samarbejde med Tine, Applikon - Kim startede 1. februar og kan kontaktes på mail kha@holm-halby.dk
Projektleder
Der er stort behov for projektledelse på vores mange store opgaver – derfor er vi glade for at kunne sige velkommen til Juliane Bjerkhof, der i team med Thomas Ringsted, skal guide de mange opgaver sikkert i mål.
Juliane startede 1. februar og kan kontaktes på jbj@holm-halby.dk
Bogholderi
Jette Jacobsen er startet som bogholder i vores bogholderi d. 7. februar - her er opgaverne for Jette primært bogholderi for Addlife Danmark Shared Service Center og sekundært for Holm & Halby.
Du kan kontakte Jette på jja@holm-halby.dk
Tag godt imod dem alle