Top banner

Identifikation af servicebehov

Lad os hjælpe med at identificere netop dine servicebehov

Har du overvejet at tegne en serviceaftale og optimere driften af dit laboratorieudstyr? Hvis ikke - hvad holder dig tilbage?

Den rette service er et spørgsmål om at kombinere dine servicebehov med de rigtige løsningsmuligheder, så du får den optimale og mest lønsomme kombination. Hertil mener vi, at overvejelse og valg af serviceløsning bør tages allerede i investeringsfasen, når du vælger nyt laboratorieudstyr. Det kan blive endog meget kostbart - og måske endda tabsgivende for din virksomhed at vente med at overveje behovet for service til en akut situation opstår.  Servicegraf 2

Så lad os spørge
Når du nu har valgt at investere i nyt laboratorieudstyr, har du så også overvejet mulighederne for service, hvordan du sammen med din leverandør - gennem et langt og værdiskabende samarbejde - kan optimere dit udstyrs drift?

Spurgt anderledes: Har du overvejet hvilke servicebehov, du har og hvilke løsninger du tilbydes. Og ikke mindst, hvilke løsninger der har den største værdi for dig og din virksomhed?

Og har du overvejet, hvad det værste, der kan ske, er, hvis du undlader at tage stilling til dine servicebehov, inden du foretager din investering. Hvad nu hvis den leverandør, du vælger, viser sig ikke at kunne levere den service, du på sigt har behov for?

Der er mange spørgsmål, du bør stille
Her er blot et par eksempler:

  • Har du eller en dine kolleger forudsætningerne eller tiden til selv, at foretage vedligehold, reparationer, eftersyn eller anden service?
  • Er disse forudsætninger permanente, eller forsvinder de, hvis blot en medarbejder forlader din virksomhed?
  • Hvad lægger du vægt på omkring service? Hvad er vigtigst for dig?
  • Hvad kræver lovgivningen i forhold til det anskaffede udstyr? Og hvad anbefales i relevante standarder?
  • Har du den rette adgang til teknisk dokumentation, produktopdateringer, reservedele og teknisk support?
  • Er servicepersonalet hos din leverandør specialuddannede og kan det dokumenteres?
  • Er der fordele ved at vælge en dansk leverandør? Herunder responstid, sprog og pris?
  • Hvad betyder serviceleverandørens størrelse og mulighed for at optimere forsyningssikkerhed, reponstid og fleksibilitet for dig?


Men hvad med svarene?
Vi har erfaret, at det hos den enkelte bruger - af mange gode grunde - kan være endog meget svært at vurdere, hvad det reelle servicebehov er - herunder behovet for service i forbindelse med installation, og efterfølgende service.

Derfor har vi hos Holm og Halby gjort det til en mærkesag at klarlægge og dække dine servicebehov. Vi vil bidrage til en tryggere hverdag for dig i dit laboratorium. Gennem dialog tilbyder vi at hjælpe dig med at stille de rette spørgsmål og finde netop dine svar.

Vi tilbyder grundlæggende to senarier
Det ene er vores palette af standard serviceydelser, som vi stiller til din rådighed. Du kan læse mere under Serviceydelser, ligesom du kan vælge at downloade vores servicefolder.

Det andet er vores tilbud til dig om, at vi i samarbejde identificere dine servicebehov. Målet er at vi giver dig den optimale oplevelse og udbytte af dit udstyr. Og samtidig give dig det optimale udbytte af det partnerskab en leverandør- og kunderelation i vor øjne er. Vi tilbyder kort og godt at hjælpe med at kombinere din situation, dine ønsker og problemstillinger med konsekvens og værdi samt finde de konkrete løsninger, der er optimale for dig.

Ønsker du, at kontakte os vedrørende en dialog om dine servicebehov kan du kontakte os her eller du kan ringe til os på telefon 4326 9400.

 

TILMELD NYHEDSBREV


Modtag vores nyhedsbreve med nyt om leverandører, tilbud på produkter og berigende artikler samt invitationer til seminarer og uddannelse.



iso

Vi er

en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en

mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database.

Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.


Vallensbækvej 35 · DK-2605 Brøndby · Tlf.: 4326 9400 · info@holm-halby.dk
Copyright © 2013 · Holm & Halby A/S